Informacje

Realizacje zamówień

Zamówienia składane w sklepie internetowym przetwarzane są od poniedziałku do piątku
(z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 8.00 – 16.00

Na czas otrzymania przesyłki składa się czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy.

Czas realizacji zamówienia obejmuje kompletowanie towaru, zaksięgowanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie i nadanie paczki.

Standardowo po nadaniu przesyłki firma kurierska doręcza zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych.

Zamówione Produkty mogą być dostarczone wyłącznie na terytorium Polski.

ODBIÓR OSOBISTY

Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszych sklepach stacjonarnych:

OLSZTYN – Dekada Olsztyn – Sklep Londonshoes (ul. Partyzantów 63)

OLSZTYN – Galeria Warmińska – Sklep Vans  (ul. Tuwima 26)

POZNAŃ – C.H. Plaza – Sklep Heavy Duty (ul. Drużbickiego 2 lok. 254)

POZNAŃ – Galeria Posnania – Sklep firmowy VANS (ul. Pleszewska 1)

SZCZECIN – C.H. Galaxy – Sklep Londonshoes (ul. Wyzwolenia 18-20 )

SZCZECIN – Galaxy Centrum – Sklep firmowy VANS (ul. Wyzwolenia 18-20 )

KRAKÓW – Galeria Krakowska  – Salon firmowy VANS (ul. Pawia 5)

WROCŁAW – Pasaż Grunwaldzki  – Salon firmowy VANS  (Plac Grunwaldzki 22)

Koszt dostawy

Dokładny koszt przesyłki widoczny jest zawsze po dodaniu zamówienia do koszyka i wybraniu formy płatności.

Kupując kilka produktów za przesyłkę płacą Państwo tylko raz.

W przypadku zamówień nietypowych i hurtowych koszt dostawy uzgadniany jest indywidualnie z każdym klientem.

Bezpłatna dostawa dotyczy zamówień opłaconych z góry, o łącznej wartości powyżej 120 zł.

Oznacza to, że dostawa odbywa się na koszt naszej firmy bez względu na miejsce dostawy na terenie Polski.

Sposoby dostawy:

Kurier GLS

Kurier InPost

Paczkomaty InPost

 

Sposoby płatności

Dostępne formy rozliczenia:
Płatność przelewem na rachunek bankowy,
Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
Płatności elektroniczne PayU,
Płatność gotówką (w przypadku odbioru osobistego w jednym z naszych sklepów).

Dane do przelewu (tradycyjnego):
P.H.U. „Boyar”
Pl. Kazimierza Pułaskiego 7/16
10-515 Olsztyn
Numer konta:
24 1240 5598 1111 0010 3107 9766
(w tytule przelewu należy podać numer zamówienia, oraz imię i nazwisko).

Reklamacje

Na podstawie dowodu zakupu klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

Towar należy odesłać na adres:
Biuro P.H.U. „Boyar”
Pl. Kazimierza Pułaskiego 7/16
10-515 Olsztyn

Do przesyłki należy dołączyć oryginalny dowód zakupu, jak również wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny.

Formularz dostępny jest w wersji pdf i znajduje się TUTAJ.

Obuwie musi być czyste, suche oraz zasznurowane. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji.

Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego towaru na własny koszt.

Reklamacji nie podlegają m.in.:

Mechaniczne uszkodzenia obuwia powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w obuwiu,

uszkodzenie będące rezultatem braku lub niewłaściwej konserwacji obuwia,

uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem, jak również naturalne zużywanie się obuwia.

Wymiany i zwroty

Kupujący ma prawo do wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jest to jednak możliwe tylko gdy towar nie nosi żadnych śladów użytkowania (towar pełnowartościowy).

Towar należy odesłać na adres:
Biuro P.H.U. „Boyar”
Pl. Kazimierza Pułaskiego 7/16
10-515 Olsztyn

Do przesyłki należy dołączyć oryginalny dowód zakupu, jak również wydrukowany i wypełniony formularz.

Formularz dostępny jest w wersji pdf i znajduje się TUTAJ.

Zwrotu dokonujemy przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.

Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem na nasz koszt.

Tabela rozmiarów
EUR
Długość wkładki
wewnątrz buta (cm)
Max. długość stopy
kupującego (cm)