Realizacje zamówień
Zamówienia składane w sklepie internetowym przetwarzane są od poniedziałku do piątku
(z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 8.00 – 16.00
Na czas otrzymania przesyłki składa się czas realizacji zamówienia oraz czas dostawy.
Czas realizacji zamówienia obejmuje kompletowanie towaru, zaksięgowanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie i nadanie paczki.
Standardowo po nadaniu przesyłki firma kurierska doręcza zamówienie w ciągu 1-2 dni roboczych.
Zamówione Produkty mogą być dostarczone wyłącznie na terytorium Polski.
ODBIÓR OSOBISTY
Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszych sklepach stacjonarnych:
OLSZTYN – Dekada Olsztyn – Sklep Londonshoes (ul. Partyzantów 63)
OLSZTYN – Galeria Warmińska – Sklep Vans (ul. Tuwima 26)
POZNAŃ – C.H. Plaza – Sklep Heavy Duty (ul. Drużbickiego 2 lok. 254)
POZNAŃ – Galeria Posnania – Sklep firmowy VANS (ul. Pleszewska 1)
SZCZECIN – C.H. Galaxy – Sklep Londonshoes (ul. Wyzwolenia 18-20 )
SZCZECIN – Galaxy Centrum – Sklep firmowy VANS (ul. Wyzwolenia 18-20 )
KRAKÓW – Galeria Krakowska – Salon firmowy VANS (ul. Pawia 5)
WROCŁAW – Pasaż Grunwaldzki – Salon firmowy VANS (Plac Grunwaldzki 22)
Koszt dostawy
Dokładny koszt przesyłki widoczny jest zawsze po dodaniu zamówienia do koszyka i wybraniu formy płatności.
Kupując kilka produktów za przesyłkę płacą Państwo tylko raz.
W przypadku zamówień nietypowych i hurtowych koszt dostawy uzgadniany jest indywidualnie z każdym klientem.
Bezpłatna dostawa dotyczy zamówień opłaconych z góry, o łącznej wartości powyżej 120 zł.
Oznacza to, że dostawa odbywa się na koszt naszej firmy bez względu na miejsce dostawy na terenie Polski.
Sposoby dostawy:
Kurier GLS
Kurier InPost
Paczkomaty InPost
Sposoby płatności
Dostępne formy rozliczenia:
Płatność przelewem na rachunek bankowy,
Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki,
Płatności elektroniczne PayU,
Płatność gotówką (w przypadku odbioru osobistego w jednym z naszych sklepów).
Dane do przelewu (tradycyjnego):
P.H.U. „Boyar”
Pl. Kazimierza Pułaskiego 7/16
10-515 Olsztyn
Numer konta:
24 1240 5598 1111 0010 3107 9766
(w tytule przelewu należy podać numer zamówienia, oraz imię i nazwisko).
Reklamacje
Na podstawie dowodu zakupu klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
Towar należy odesłać na adres:
Biuro P.H.U. „Boyar”
Pl. Kazimierza Pułaskiego 7/16
10-515 Olsztyn
Do przesyłki należy dołączyć oryginalny dowód zakupu, jak również wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny.
Formularz dostępny jest w wersji pdf i znajduje się TUTAJ.
Obuwie musi być czyste, suche oraz zasznurowane. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji.
Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego towaru na własny koszt.
Reklamacji nie podlegają m.in.:
Mechaniczne uszkodzenia obuwia powstałe z przyczyn innych niż wada tkwiąca w obuwiu,
uszkodzenie będące rezultatem braku lub niewłaściwej konserwacji obuwia,
uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem, jak również naturalne zużywanie się obuwia.
Wymiany i zwroty
Kupujący ma prawo do wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Jest to jednak możliwe tylko gdy towar nie nosi żadnych śladów użytkowania (towar pełnowartościowy).
Towar należy odesłać na adres:
Biuro P.H.U. „Boyar”
Pl. Kazimierza Pułaskiego 7/16
10-515 Olsztyn
Do przesyłki należy dołączyć oryginalny dowód zakupu, jak również wydrukowany i wypełniony formularz.
Formularz dostępny jest w wersji pdf i znajduje się TUTAJ.
Zwrotu dokonujemy przelewem na wskazane przez klienta konto bankowe.
Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem na nasz koszt.